do akceptacji
faktur kosztowych
to elektroniczny obieg faktur


WEŹ UDZIAŁ W BEZPŁATNYM WEBINARIUM DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW FINANSOWYCH I KSIĘGOWYCH
Wiele firm zmaga się z czasochłonnym i skomplikowanym procesem akceptacji faktur kosztowych. Na szczęście wiele problemów z tym związanych można łatwo rozwiązać, wprowadzając elektroniczny obieg faktur i cyfrowe archiwum. Dzięki temu cały proces staje się szybszy, prostszy i bardziej przejrzysty.
Co można zyskać dzięki wprowadzeniu elektronicznego obiegu faktur w DocuWare?
1.Kontrolę nad procesem
Obieg faktury jest szczegółowo zaplanowany, a każdy jego uczestnik ma jasno zdefiniowane terminy na wykonanie przypisanej akcji lub jej odrzucenie.
2.Minimalizowanie opóźnień
Gdy tylko faktura w cyfrowej formie trafia do DocuWare, jej obieg startuje w sposób automatyczny.
3.Minimalizowanie błędów i dubli faktur
System automatycznie wykrywa duble faktur już na samym starcie. Pracownicy nie muszą tracić czasu na ponowne procesowanie faktury, która już jest wprowadzona do obiegu.
4.Bezpieczny zdalny dostęp do systemu i dokumentów
DocuWare.
5.Szybki dostęp do dokumentów powiązanych
System stanowi cyfrowe repozytorium dokumentów. To pozwala na natychmiastowe wyszukanie umowy czy zamówienia powiązanego z daną fakturą.
FORMULARZ KONTAKTOWY
PODCZAS SPOTKANIA DOWIESZ SIĘ:
POZNAJ DOCUWARE
DocuWare to platforma do elektronicznego obiegu dokumentów i faktur, która stanowi idealne uzupełnienie dla wielu systemów finansowo-księgowych, z których korzysta już Twoja firma. Pozwala na poprawę efektywności pracy z dokumentami, sprawną archiwizację, automatyzację i zadbanie o odpowiedni poziom ustrukturyzowania danych. To rozwiązanie można zintegrować z większością systemów dostępnych na rynku.
PROWADZĄCY
