Skróć drogę
do akceptacji
faktur kosztowych
Przekonaj się, jak rozwiązuje
to elektroniczny obieg faktur
11.06.2025
10:00

WEŹ UDZIAŁ W BEZPŁATNYM WEBINARIUM DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW FINANSOWYCH I KSIĘGOWYCH

Wiele firm zmaga się z czasochłonnym i skomplikowanym procesem akceptacji faktur kosztowych. Na szczęście wiele problemów z tym związanych można łatwo rozwiązać, wprowadzając elektroniczny obieg faktur i cyfrowe archiwum. Dzięki temu cały proces staje się szybszy, prostszy i bardziej przejrzysty.

Co można zyskać dzięki wprowadzeniu elektronicznego obiegu faktur w DocuWare?

1.Kontrolę nad procesem

Obieg faktury jest szczegółowo zaplanowany, a każdy jego uczestnik ma jasno zdefiniowane terminy na wykonanie przypisanej akcji lub jej odrzucenie.

2.Minimalizowanie opóźnień

Gdy tylko faktura w cyfrowej formie trafia do DocuWare, jej obieg startuje w sposób automatyczny.

3.Minimalizowanie błędów i dubli faktur

System automatycznie wykrywa duble faktur już na samym starcie. Pracownicy nie muszą tracić czasu na ponowne procesowanie faktury, która już jest wprowadzona do obiegu.

4.Bezpieczny zdalny dostęp do systemu i dokumentów

DocuWare.

5.Szybki dostęp do dokumentów powiązanych

System stanowi cyfrowe repozytorium dokumentów. To pozwala na natychmiastowe wyszukanie umowy czy zamówienia powiązanego z daną fakturą.

FORMULARZ KONTAKTOWY

PODCZAS SPOTKANIA DOWIESZ SIĘ:

ikona1

Skrócenie czasu akceptacji faktur z 7 do 2 dni

ikona2

Zmniejszenie liczby błędów księgowych o 80%

ikona3

Łatwiejsze raportowanie i audyty, skrócenie procesu przygotowania raportów o 50%

POZNAJ DOCUWARE


DocuWare to platforma do elektronicznego obiegu dokumentów i faktur, która stanowi idealne uzupełnienie dla wielu systemów finansowo-księgowych, z których korzysta już Twoja firma. Pozwala na poprawę efektywności pracy z dokumentami, sprawną archiwizację, automatyzację i zadbanie o odpowiedni poziom ustrukturyzowania danych. To rozwiązanie można zintegrować z większością systemów dostępnych na rynku.

PROWADZĄCY

Mateusz Jędrzejczyk
New Business Development Manager
Ricoh Polska
Mateusz jest związany z branżą IT od 15 lat. Doradza klientom w zakresie cyfryzacji procesów biznesowych i pomaga firmom usprawniać obieg dokumentów oraz automatyzować codzienne operacje.